Bestellen

Waar staan jullie Algemeen voorwaarden

Waar staan jullie Privacy statement – GDPR

Wat is de levertijd?

Op voorraad en als je voor 16:00 uur besteld, wordt de bestelling nog de zelfde dag verzonden.

Indien het de horloge/klok niet op voorraad is staat de levertijd altijd aangegeven.

Ik ben van gedachten veranderd en wil mijn bestelling annuleren.

Geen probleem, laat het ons zo snel mogelijk weten, zodat we de order nog voor verzenden kunnen stoppen. Als de order al verzonden is hebben we geen mogelijkheid meer deze stoppen. Je kunt dan het product via retourneren terug sturen naar ons.

Ik wil graag een factuur hebben.

Je ontvangt bij je bestelling altijd een factuur je kunt de factuur downloaden op de

Ontvang ik een orderbevestiging bij een bestelling?

Na je bestelling ontvang je een orderbevestiging per e-mail.

Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie.

Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan contact met ons op

Betalen

Is betalen op jullie website veilig?

Ja absoluut

Op welke manieren kan ik betalen?

iDEAL:
Heeft u toegang tot internetbankieren bij ING, ABN AMRO, Rabobank, SNS Bank, ASN, Friesland Bank, Triodos, Van Landschot Bankiers of Fortis? Dan kunt u zonder speciale software gebruikmaken van iDEAL, de makkelijkste manier van betalen op internet.
Creditcard (Mastercard en VISA):
Op onze website kunt u ook met uw Nederlandse MasterCard en VISA kaart betalen. Dit gebeurt via een SSL-beveiligde server, die uw creditcardgegevens versleuteld verstuurt.

Bancontact/Mister Cash:
Belgische klanten die bankieren bij Dexia, Fortis, ING, Fintro, KBC, CBC, Axa Bank en VDK Spaarbank kunnen via Bancontact/Mister Cash eenvoudig online betalingen verrichten.

Paypal:
is een van de best beveiligde online betalingsplatforms ter wereld. Uw financiële gegevens worden veilig en versleuteld opgeslagen. Als u kiest voor een betaling via PayPal kunt u, mocht dit nodig zijn, gebruik maken van ‘aankoopbescherming’. Dit houdt in dat als u een fysiek of tastbaar product online aanschaft en u het gevoel heeft dat de producten niet echt zijn of de bestelling niet klopt, dan vergoed PayPal het bedrag volledig.

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

voor binnen Nederland is de verzending gratis.

België  6,00 euro
Denemarken 6,00 Euro
Duitsland 6,00 Euro
Frankrijk 6,00 Euro
Luxemburg 6,00 Euro
Oostenrijk 6,00 Euro
Polen 9,25 Euro
Andere landen op aanvraag.

Klik hier voor contact over verzendkosten andere landen.

Wanner wordt mijn bestelling verzonden?

Op voorraad en als je voor 16:00 uur besteld, wordt de bestelling nog de zelfde dag verzonden.
Als we de bestelling hebben verzonden, dan krijg je een email, dat de bestelling onderweg is.

Retourneren

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Neem altijd eerst contact met ons op via telefoon (+31) 0475 -202 119 of via email: info@trendy-shopping-centre.nl of via contact formulier hierdoor kunnen we de retourzending sneller verwerken, en kijken of we een passende oplossing kunnen aanbieden.

Wanneer wordt mijn retourzending verwerkt?

Als je retourzending bij ons binnen is ontvang je een email dat we de zending hebben ontvangen.
Hierna controleren we of de retourzending compleet is, en volgens afspraak is terug gestuurd. hier van ontvang je een email.

Wanneer heb ik mijn geld terug?

Als we alles hebben gecontroleerd en het oké hebben gegeven (je krijgt hier van een email), maken wij het geld binnen 24 uur over op de rekening van waar betaald is.

Garantie

Heb ik garantie op mijn artikel?

Ja natuurlijke heb je garantie op je horloge of bureauklok. Bij alle onze producten vind je de garantie termijn aangegeven.

Je kunt ons bellen, als je nog vragen hebt over de garantie Tel. (+31) 0475 -202 119 Bereikbaar van Ma t/m Vr van 16:00 t/m 21:00 uur of stuur een email

Garantie voorwaarden

Buiten de garantie valt:
 
-Batterij
-Uitzondering: Mocht de batterij binnen 4 maanden na de aankoopdatum leeg zijn, dan vervangen wij deze kosteloos.
-Glasschade
-Horlogebandje
-Uitzondering: Mocht u een horlogeband hebben met steentjes dan wordt op het loslaten van de steentjes 4 weken garantie gegeven.
-Kroon- en drukknoppen
-Horlogekast
-Waterschade en/of vocht in het horloge
-Beschadiging door normale slijtage, onjuist gebruik of verkeerde behandeling.
-Verkleuring door het gebruik van water, parfum, zeep
-Verkleuring door een hoge zuurgraad van de huid.
 
De garantie vervalt bij:
 
-Als u zelf het horloge open maakt.
-Bij onjuist gebruik van het horloge.
-Bij ongelukken.
-Bij waterschade, behalve als het horloge waterdicht is.

Algemene regels en adviezen

Buiten de garantie valt:
 
-Batterij
-Uitzondering: Mocht de batterij binnen 4 maanden na de aankoopdatum leeg zijn, dan vervangen wij deze kosteloos.
-Glasschade
-Horlogebandje
-Uitzondering: Mocht u een horlogeband hebben met steentjes dan wordt op het loslaten van de steentjes 4 weken garantie gegeven.
-Kroon- en drukknoppen
-Horlogekast
-Waterschade en/of vocht in het horloge
-Beschadiging door normale slijtage, onjuist gebruik of verkeerde behandeling.
-Verkleuring door het gebruik van water, parfum, zeep
-Verkleuring door een hoge zuurgraad van de huid.
 
De garantie vervalt bij:
 
-Als u zelf het horloge open maakt.
-Bij onjuist gebruik van het horloge.
-Bij ongelukken.
-Bij waterschade, behalve als het horloge waterdicht is.

Klachten

Wat te doen bij klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@trendy-shopping-centre.nl.


Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie .

Contact

Contact met ons

Kantooradres

7x24 Shopping Centre
Acacialaan 5
6063 BH  Vlodrop
Tel. (+31) 0475 -202 119
Berijkbaar van Ma t/m Vr van 16:00 t/m 21:00 uur

email: info@trendy-shopping-centre.nl of via contact formulier