Bel ons: +31 0475-202119 van 16:00 - 21:00 uur van Maandag t/m Vrijdag

check  30 dagen niet goed, geld terug garantie.

check  gratis verzending vanaf 75 Euro.

check  Leveringen met de zekerheid van Webwinkel keur keurmerk.

check  Veilig betalen met IDEAL, Creditcards, VVV Gifcard, AfterPay.

Onze webshop maakt gebruik van cookies, door hieronder op sluiten de drukken, gaat u akkoord met het gebruik er van.
Klik hier voor infromatie over privacy
Sluit

MENU

Onze Tip

Medisana ViFit MX3 sleep & activity tracker

 Medisana ViFit MX3 sleep & activity tracker

- Hoogwaardig OLED display
- Energiezuinig dankzij Bluetooth Smart (4.0) technologie
- Gebruiksduur batterij: 5 - 7 dagen
- Data-opslag van de laatste 7 dagen
- Kras- en slijtvaste behuizing
- aantal stappen
- afgelegde afstand
- verbrande calorieën
- totale bewegingstijd en het behaalde % 
- voor iOS en Android
- 3 Verwisselbare Armbanden in 2 lengtes
van 37.95 nu voor

ONZE PRIJS € 24.95

Meer informatie

Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

De garantie gaat in op de aankoopdatum van het horloge en staat aangegeven in het garantiebewijs of factuur.

Zijn er dingen, die ondanks alle zorgvuldigheid niet naar wens zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@trendy-shopping-centre.nl of bel ons (+31) 0475 - 202119.

Uitgesloten van garantie bij horloges zijn: 
- Horlogebanden 
- Glas 
- Kroon 
- Batterij
- Verlies van steentjes van de kast of band
- Schade ontstaan door stoten, vallen en/of onjuist gebruik

De garantie vervalt:

- Als u zelf het horloge open maakt
- Bij onjuist gebruik van het horloge
- Bij ongelukken
- Bij waterschade, behalve als het horloge waterdicht is.

Mocht u niet zeker weten of uw kapotte horloge binnen de garantie valt, dan kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met de klantenservice op (+31) 0475 - 202 119 of via info@trendy-shopping-centre.nl

Defect bij ontvangst 
Heb u een product ontvangen dat gebreken vertoont? Laat ons dit dan binnen 48 uur weten via info@trendy-shopping-centre.nl . Doe u dit niet binnen de gestelde tijd, dan vervalt u recht op garantie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@trendy-shopping-centre.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.