Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.


Buiten de garantie valt:
 
-Batterij
-Uitzondering: Mocht de batterij binnen 4 maanden na de aankoopdatum leeg zijn, dan vervangen wij deze kosteloos.
-Glasschade
-Horlogebandje
-Uitzondering: Mocht u een horlogeband hebben met steentjes dan wordt op het loslaten van de steentjes 4 weken garantie gegeven.
-Kroon- en drukknoppen
-Horlogekast
-Waterschade en/of vocht in het horloge
-Beschadiging door normale slijtage, onjuist gebruik of verkeerde behandeling.
-Verkleuring door het gebruik van water, parfum, zeep
-Verkleuring door een hoge zuurgraad van de huid.
 
De garantie vervalt bij:
 
-Als u zelf het horloge open maakt.
-Bij onjuist gebruik van het horloge.
-Bij ongelukken.
-Bij waterschade, behalve als het horloge waterdicht is.


Algemene regels en adviezen:


 
Ga voorzichtig om met uw horloge.
Voorkom heftige schokken, chemische producten en magnetische invloeden.
Let erop dat de kroon/schroef altijd afgesloten is. Mocht deze open staan, dan is de aangegeven waterdichtheid niet meer te garanderen.
 
Defect bij ontvangst 
Heb je een product ontvangen dat gebreken vertoont? Laat ons dit dan binnen 48 uur weten via info@trendy-shopping-centre.nl of via contact formulier
 
Voorzorgsmaatregelen
Temperatuur
Stel uw horloge niet bloot aan plotselinge temperatuurveranderingen (blootstelling aan de zon gevolgd door onderdompeling in koud water) of aan extreme temperaturen (hoger dan 60 °C of lager dan 0 °C).
Magnetische velden
Stel uw horloge niet bloot aan krachtige magnetische velden, zoals uit luidsprekers, mobiele telefoons, computers, koelkasten of andere elektromagnetische apparaten komen.
Schokken
Voorkom thermische of andere schokken: uw horloge kan hierdoor beschadigd raken. 
 
Schadelijke producten
Vermijd direct contact met oplosmiddelen, reinigingsmiddelen, parfums, cosmetische producten, etc.: ze kunnen de band, de kast of de verbindingen beschadigen.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@trendy-shopping-centre.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.